ثبت مکاتبات و درخواست ها

رهگیری مکاتبات اداری  

__________________________________________________

شناسنامه خدمت

فرم های ارائه خدمت

فرآیندها

__________________________________________________

 

 

 

 

 
 میز خدمت اداره
   

 

خدمات الکترونیک

جشنواره ملی تعاونی های برتر

جشنواره کارآفرینان برتربنگاههای اقتصادی زود بازدهسامانه گزارشات اطلاعات کاریابی هاسامانه نظارت جامع بر تعاونی هاسامانه نظارت بر تعاونی های مسکن مهرسامانه تعاونی های مرزنشینان کشورنظارت بر فعالیت و ساماندهی تعاونی های اعتبار گروه اشتغالسامانه کارگاههای ایجادیسامانه داده های مدیریتیسامانه مشاغل خانگیبانک اطلاعات ایرانیانسامانه ثبت تعاونی هاسامانه امور ورزشی رفاهی کارگرانآمار ثبتیاندیشه سرای تعاون

 

ارتباط مستقیم با مدیر کل        |        پیشنهادات / انتقادات 

 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به آگاهی عزیزان می رسد:

۱-  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق مراجعه به بخش 
 قوانین و مقررات ، انتقادات و  پیشنهادات و پرسش و پاسخ  و یا بخش ارتباط با ما  را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.

۲-  حوزه پاسخگویی میز خدمت -  برای برقراری ارتباط با  مدیر کل به قسمت ارتباط مستقیم با مدیر کل در صفحه اصلی و یا خدمات دولت الکترونیک ، و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش معاونت ها  مراجعه فرمایید.

۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.