مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به آگاهی عزیزان می رسد:

۱-  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق مراجعه به بخش 
 قوانین و مقررات ، انتقادات و  پیشنهادات و پرسش و پاسخ  و یا بخش ارتباط با ما  را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.

۲-  حوزه پاسخگویی میز خدمت -  برای برقراری ارتباط با  مدیر کل به قسمت ارتباط مستقیم با مدیر کل در صفحه اصلی و یا خدمات دولت الکترونیک ، و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش معاونت ها  مراجعه فرمایید.

۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.