مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به آگاهی عزیزان می رسد:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق مراجعه به بخش
قوانین و مقررات ، انتقادات و پیشنهادات و پرسش و پاسخ و یا بخش ارتباط با ما را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای برقراری ارتباط با مدیر کل به قسمت ارتباط مستقیم با مدیر کل در صفحه اصلی و یا خدمات دولت الکترونیک ، و برای برقراری ارتباط سایر حوزه ها به بخش معاونت ها مراجعه فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .
4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.