شرح وظایف :
- مطالعه و نظارت بر اجرای
برنامه های ابلاغی برای تحقق دولت الکترونیکی با هماهنگی حوزه ستادی وزارتخانه
- سازماندهی، پشتیبانی و
بروز رسانی سیستم های موجود، سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز
- تهیه گزارشهای دوره ای
میزان تحقق برنامه به صورت موضوعی، به تفکیک استانی و شهرستانی
- جمع آوری و تدوین اطلاعات
آماری مرتبط با وظایف حوزه تعاون، کار ورفاه جتماعی به منظور تهیه و تنظیم گزارش
های تحلیلی و تطبیقی و ارائه آن به واحدهای ذیربط
- جمع آوری و پیگیری
پیشنهادات بودجه ای واحدهای سازمانی زیرمجموعه و تنظیم بودجه پیشنهادی سالانه
اداره کل و مبادله موافقتنامه با دستگاه ذیربط استانی
- همکاری در زمینه تدوین
شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد استانی
- تهیه گزارش کمیسیون تحول
اداری و ارسال به شورای تحول اداری وزارتخانه در مقاطع سه ماهه
- پیگیری اجرای مصوبات،
بخشنامه ها و آئین نامه های مربوط به ایجاد تحول سازمانی با هماهنگی مرکز فناوری
اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه
|