حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در محل سامانه ارتباط دولت و مردم

حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در محل سامانه ارتباط دولت و مردم
رضا نقی زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان در راستای تحقق حقوق شهروندی با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی 111 پاسخگوی تماس های مردمی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی  آذربایجان غربی با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ) و از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های هموطنان شد.
درخواست اشتغال، مشکل تعاونی های مسکن مهر، روابط میان کارگر و کارفرما و درخواست تسهیلات اشتغال مشاغل خانگی بیشترین درخواستهای اعلام شده در این ارتباط بود.
گفتنی است، سامانه تلفنی 111 پیوند دو سویه بین مردم و دولتمردان را فراهم کرده است و مردم این استان می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.


۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید