مدیران روابط عمومی باید تسهیل‌کننده و زمینه‌ساز سیاستگذاری شهروندمدار باشند‎

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی
پیام تبریک ابوالفضل عبادی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم


        روابط عمومی نقش بی‌بدیل در ترسیم چهره بیرونی دستگاه متبوع خود دارد و رابط دستگاه اجرایی با افکار عمومی است. انتقال دیدگاه‌ها، نظرات و فضای واقعی جامعه و افکار عمومی که به‌ویژه در جراید، رسانه‌های تصویری، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌شوند باید از طریق روابط عمومی‌ها به مدیران دستگاه‌ها منتقل شوند و مدیران و سیاستگذاران در جریان دیدگاه‌های افکار عمومی قرار گیرند، از سوی دیگر اقدامات، سیاست‌ها و گفتمان دستگاه‌ها هم باید در یک چارچوب مدون و پردازش شده به شیوه‌های مختلف و نوینی که امروز در دنیای روابط عمومی‌ها و ارتباطات وجود دارد در فضای عمومی منعکس شوند. این بدین معنا است که روابط عمومی‌ها نباید خود را فقط توصیف‌کننده و تبیین‌کننده و تبلیغ‌کننده اقدامات دستگاه خود تلقی کنند، بلکه باید رابط میان شهروندان، گروه‌های ذیربط و ذی‌نفع و دستگاه متبوع خود باشند.‏

     از سوی دیگر روابط عمومی خط مقدم تلاش برای حفظ ثبات و آرامش و تعادل در محیط درونی و بیرونی دستگاه است و می‌تواند امید را در جامعه نشر و توسعه دهد و به افزایش میزان اعتماد عمومی و بالا‌بردن سطح سرمایه‌های اجتماعی در کشور کمک نماید. به‌نظر می‌رسد این مأموریت بسیار سخت است ولی بی‌تردید همت بلند، دانش گسترده، عزم جدی و انگیزه فراتر از مسئولیت اداری همه همکاران عزیز ما در روابط عمومی‌ها می‌تواند تضمین‌کننده تحقق این هدف مهم باشد.
 

      اینجانب ضمن تبریک این روز بر همه دست اندرکاران روابط عمومی و خبرنگاران و اصحاب رسانه برای این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون دارم.

ابوالفضل عبادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید